Shop Mobile More Submit  Join Login
''I Can Only Go So Far, AutumnKit'' by YHinne ''I Can Only Go So Far, AutumnKit'' by YHinne
Oh NOES, SablePaw what have you done, WOMAN...cat..
xD Taking Kits out onto the IcePool! You should be ASHAMED of Yourself!

MWAAHH!~
I plan to draw out every cat Apart of SnowClan!
...cause Snowclan is awesomeness...|3

haha! And Noooooooo...SablePaw Isn't going to be in the Remainder of Cat's Picture(s)(That I'm going to draw)

I also Promised to Draw out the other two Leaders, KindleStar, and CursedStar, as well as a couple of Request(s) from others!

I'm booked! xD

AutumnKit (c) :iconmydoglulu:
SablePaw and Art(c) Moi!~
Add a Comment:
 
:iconmydoglulu:
mydoglulu Featured By Owner Sep 22, 2012
AWWWWWWW!!!!!!! I LOOOOOOVE IT!!!!!! its soooo cute!! thanks u sooo much! :tighthug:
Reply
:iconyhinne:
YHinne Featured By Owner Sep 22, 2012
Haha! I'm very glad that you like it, cherie!~
Reply
:iconmydoglulu:
mydoglulu Featured By Owner Sep 22, 2012
:D :tighthug: i wish i could draw like you! :D
Reply
:iconalchemistkitsune:
AlchemistKitsune Featured By Owner Sep 19, 2012  Hobbyist Digital Artist
Bad Sablepaw, taking kits out so far from camp. XD This is a very sweet picture. I love the expression on the kit. :heart:
Reply
:iconyhinne:
YHinne Featured By Owner Sep 19, 2012
Hahaa!! YES!! THANKYOUUUU!~

SablePaw: Wait whaa?! NO! I didn't do it, Autumnkit followed me out here!
xDD
Reply
:iconglitch-ish:
glitch-ish Featured By Owner Sep 19, 2012  Student Digital Artist
So adorable!!!

You made me fall in love with your art!
:iconblushplz:
Reply
:iconyhinne:
YHinne Featured By Owner Sep 19, 2012
Haha!~ Thannnkkyooooooooooou!!~
Reply
:iconglitch-ish:
glitch-ish Featured By Owner Sep 20, 2012  Student Digital Artist
Teehee :iconteeeheeeplz:
Reply
:icongeneralpanic:
GeneralPanic Featured By Owner Sep 18, 2012  Student Filmographer
Sablepaw~! :D
Oh my gosh I still love how you draw cats! SO CUTE~!
Reply
:iconyhinne:
YHinne Featured By Owner Sep 19, 2012
THAAAAAAAAAAAAAANNNNNNNNNNNNKKKKKKKKKKKYYYYYYYYYYYOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!!!!!~~ :iconiloveitplz:
Reply
:icongeneralpanic:
GeneralPanic Featured By Owner Sep 19, 2012  Student Filmographer
You're welcomeeeeee~! :D
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Sep 18, 2012  Student Digital Artist
Amazing!! I love it! The background is really awesome and the characters look so happy omg i love this so much ;u;
Reply
:iconyhinne:
YHinne Featured By Owner Sep 19, 2012
Thankyou!!!!!!!!!!!! :iconiloveitplz:
Reply
:iconnixhil:
Nixhil Featured By Owner Sep 19, 2012  Student Digital Artist
You're welcome <3
Reply
:icondragonflightnight:
DragonFlightNight Featured By Owner Sep 18, 2012
:D

Do you do requests? C:
Reply
:iconyhinne:
YHinne Featured By Owner Sep 18, 2012
Yup Yup!~
Reply
:icondragonflightnight:
DragonFlightNight Featured By Owner Sep 20, 2012
Yes!

Can you draw pickle's cat character with my cat character? Pickle doesn't have a pic of her new character, but hes a all white cat with one round orange spot on his head. His name is Koiscale. My character is a silver tabby named Quicksilver.
Reply
:iconyhinne:
YHinne Featured By Owner Sep 20, 2012
Sounds good! Can do!
Reply
:icondragonflightnight:
DragonFlightNight Featured By Owner Sep 20, 2012
Yessss! Pickles says thanks :D
Reply
:iconyhinne:
YHinne Featured By Owner Sep 20, 2012
Haha!~ you welcome person called pickles, who acutally doesn't like pickles at all! XD and you're welcomed as well!
Reply
:icondragonflightnight:
DragonFlightNight Featured By Owner Sep 20, 2012
xDDDDDDD

BTW, pickles is scheduling a join.mr in a few minutes.
Reply
:iconyhinne:
YHinne Featured By Owner Sep 21, 2012
OH!! Hey!
Do you want your request drawn by moi, or My sister(The one who drew this picture) Wala?
Reply
(1 Reply)
:iconmaxthewarrior:
maxthewarrior Featured By Owner Sep 18, 2012  Student Digital Artist
AWW
cute ;w;
Reply
:iconyhinne:
YHinne Featured By Owner Sep 18, 2012
Thanks!~
Reply
:iconmaxthewarrior:
maxthewarrior Featured By Owner Sep 18, 2012  Student Digital Artist
Np~
Reply
:iconthedarkenedshadow:
TheDarkenedShadow Featured By Owner Sep 18, 2012  Hobbyist General Artist
AMG SO ADORABLE I WANNA HUG DEM! :iconamgtouchplz:
Reply
:iconyhinne:
YHinne Featured By Owner Sep 18, 2012
xD *Grabs SablePaw* she MINE

HaHa!~ Thankyou!!
:icongaywinkplz:
Reply
:iconthedarkenedshadow:
TheDarkenedShadow Featured By Owner Sep 18, 2012  Hobbyist General Artist
*Grabs Dark* Well.....she's obviously not in this picture because she's my fursona, but Dark it mine!! Lawlz XD

Of course man XD
:icondragonwant:
Reply
:iconyhinne:
YHinne Featured By Owner Sep 18, 2012
xDD Hahaaa!!~
I just grab Autumn too then!~
*grabs AutumnKt as well*
Reply
:iconthedarkenedshadow:
TheDarkenedShadow Featured By Owner Sep 18, 2012  Hobbyist General Artist
:icondeathstareplz: Well then.....*grabs all my neiborhood's cats* BUWAHAHA!
Reply
:iconyhinne:
YHinne Featured By Owner Sep 18, 2012
:icondeathstareplz:

OH YEAH??? *grabs all of America's Cats*
Reply
:iconthedarkenedshadow:
TheDarkenedShadow Featured By Owner Sep 18, 2012  Hobbyist General Artist
:icondeathstareplz:

YEAH!!! *steals the rest of the world's cats*
Reply
:iconyhinne:
YHinne Featured By Owner Sep 18, 2012
:iconrageface: ffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff!!
Reply
(1 Reply)
Add a Comment:
 
×
Download PNG 1378 × 1027




Details

Submitted on
September 18, 2012
Image Size
1.1 MB
Resolution
1378×1027
Link
Thumb
Embed

Stats

Views
467
Favourites
18 (who?)
Comments
47
Downloads
7
×